Poziv na razgovor (intervju) za natječaj ODGAJATELJ/ICA
Poziv na razgovor (intervju)
Sukladno članku 13. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Srednjoškolskom đačkom domu od 29.9.2020. godine, Povjerenstvo Srednjoškolskog đačkog doma za vrednovanje kandidata prijavljenih na natječaj za radno mjesto:
- Odgajatelj — 1 izvršitelj/ica, na puno, neodređeno radno vrijeme
upućuje poziv na razgovor (intervju).
Detalje pogledati u prilogu.
ZAPOČELA NOVA SEZONA DOMSKIH KVIZOVA OPĆEG ZNANJA
U utorak 29. listopada u restoranu Doma održan je prvi domski kviz općeg znanja za ovu školsku godinu. Ukupno je sudjelovalo 11 ekipa u kojima je moglo participirati maksimalno 4 člana. Veseli nas vidjeti nove ekipe koje su se po prvi put prijavile i igrale te ostvarile jako dobre rezultate. Kao i dosad, pitanja su postavljena s puno hintova u samom tekstu te popratnoj slici i glazbi u pozadini pa su učenici mogli često i samo logički doći do odgovora. Ovog puta je posebna kategorija bila "Vesela geografija" u kojoj su učenici trebali napisati 3 hrvatska grada koja počinju i završavaju istim slovom, nazive rijeka koje možemo naći i među pridjevima, koju državu ćemo posjetit ako posjetimo staru Baku te nazive naših gradova prevedenih na engleski jezik. Učenici su pokazali zavidno znanje i ovaj put te je 1. mjesto uvjerljivo odnijela ekipa "KT2", drugo mjesto je osvojila ekipa "Magija", dok je broncu uzela ekipa "Kampor". Zabava, druženje, smijeh, timski duh te učenje novih informacija je primarni cilj ovakvih kvizaških okupljanja pa se nadamo da će i ubuduće biti ovakav odaziv. Kviz je osmislio, organizirao i vodio odgajatelj Toni Galov, uz pomoć odgajatelja Kneževića i odgajteljice Viduke koji su pazili da sve protekne regularno.
Zahvaljujemo se našim donatorima "Richard Gyrosu", "Crazy Pizzi" te CB "Teatru" i "72" koji su omogućili da prve 3 ekipe te pretposljednja ekipa budu nagrađene.
:: opširnije ::PLESNA SEKCIJA
''Plešemo dok se smijemo, plešemo dok plačemo, plešemo iz ludila, plešemo iz straha, plešemo za nadu, plešemo za vrisak. Mi smo plesači, mi kreiramo snove.''
Albert Einstein, fizičar.
U našem domu se i ove godine pleše.
Plesnu sekciju vodi profesorica Maja Balić Motušić i učenica 10. odgojne skupine Marta Vidas. Probe se održavaju srijedom navečer, a učenice se lijepo druže, plešu i stvaraju novu plesnu koreografiju za nadolazeću Domijadu. U plesnoj sekciji učenice uče što je timski rad te kroz ples stječu samopouzdanje i vjeru u sebe da mogu nešto postići.
Dobrobiti plesa u životu čovjeka:
1. Ples ublažava simptome depresije
Ples donosi brojne prednosti za tjelesno zdravlje pojedinca, a istraživanja su pokazala i obećavajuće rezultate koji potvrđuju dobrobiti plesa za mentalno zdravlje ljudi.
2. Ples potiče razvoj motoričkih, emocionalnih i intelektualnih funkcija mozga
Terapija plesom i pokretom je vrsta psihoterapije koja koristi tjelesne pokrete za održavanje i poboljšanje intelektualnih, motoričkih i emocionalnih sposobnosti tijela. Tjelesni pokreti u obliku improvizacije plesnim pokretima otkrivaju dubinu psihičkog funkcioniranja osobe, a pokret može biti alat za primarni način intervencije u različitim oboljenjima.
Otkriveno je i da ova vrsta psihoterapije ima pozitivan učinak na kognitivni razvoj djece, a ples može potaknuti i razvoj inteligencije.
3. Ples poboljšava pamćenje
Ples jača rad mozga i poboljšava pamćenje. Nekoliko studija je pokazalo da je ples povezan sa smanjenim rizikom od nastanka demencije. Jedna znanstvena studija je otkrila da je ples povezan sa 76 % smanjenim rizikom od demencije među sudionicima istraživanja.
Ples poboljšava jednu važnu kognitivnu funkciju, a to je prostorno pamćenje. Studija također sugerira da održavanje aktivnog načina života u starosti može sačuvati motoričke, kognitivne i percepcijske sposobnosti.
4. Ples jača neurološku mrežu
Ples utječe na stvaranje neurona i jačanje neuronskih veza. U studiji objavljenoj u časopisu Journal of Neuroscience and Biobehavioral Reviews istraživači su zaključili da ples može pojačati povezanost obje hemisfere mozga, a dugotrajna plesna praksa pozitivno utječe na moždanu aktivnost.
5. Ples i glazba pokreću cijeli mozak
U znanstvenoj studiji iz 2008. godine objavljenoj u časopisu Scientific American neuroznanstvenica sa Sveučilišta Columbia je izjavila da sinkronizacija glazbe i pokreta predstavlja dvostruku igru zadovoljstva.
:: opširnije ::
PREŽIVJETI ŠKOLU
Dana 24.listopada 2024. učenice prvih i drugih razreda 7. i 8. odgojne skupine su sudjelovale u radionici "Preživjeti školu" koju je organizirala i vodila odgajateljica Tea Šegić Stipanov. Kroz ugodno jednosatno druženje, učenice su se upoznale s tehnikama kako se suočiti s izazovima koje donose školski dani, naučile su kako učinkovito organizirati svoj radni dan, prepoznati i pobijediti tzv. "kradljivce vremena", kako se oduprijeti strahovima, pronaći izvore motivacije te kako učiti vremesnki manje, a učiknovitije. Također su putem upitnika saznale nešto i svojim osobnim vještinama učenja i poljima na kojima treba još poraditi. U konačnici su otkrile koji su tip učenika i kako maksimalno iskoristiti svoj potencijal sukladno svojim karakteristikama.
:: opširnije ::DANI KRUHA U DOMU
U obilježavanju ovogodišnjih dana kruha se uključio značajan broj učenika. Učenice su s odgajateljicom Marinkom Čulinom Rončević osmislile i izradile pano koji trenutno krasi našu blagovaonu. Vrijedne ruke naših učenika su napravile kiflice, orahnjače, štrudle, pletenice i kruh u raznim zanimljivim oblicima. Učenici su nestrpljivo čekali da slastice budu gotove, a to im je zasigurno otežavao primamljivi miris koji se širio blagovaonom. Vrlo ugodna atmosfera potaknula je učenike da krenu razmišljati kojim pekarskim proizvodima bi mogli obilježiti sljedeće dane kruha. Pri izradi i pečenju proizvoda učenicima su pomagale medicinska sestra Divna Peričić, odgajateljice Marinka Čulina Rončević i Marta Viduka. Trud učenika se uvelike isplatio, osim što su se družili, zabavljali, usvajali nove vještine u konačnici su se i zasladili proizvodima koje su sami napravili. Moramo pohvaliti izgled i okus njihovih proizvoda. Veselimo se sljedećim danima kruha!
:: opširnije ::Sekcija - Badminton
I ove školske godine nastavili smo sa sportskim aktivnostima…
U sportsku sekciju badmintona uključile su se nove učenice koje svoje slobodno vrijeme koriste za treniranje pod stručnim vodstvom profesorice Petre Mitrović. Izuzetno motivirane i zainteresirane učenice vježbaju badminton u atriju našeg doma svakog ponedjeljka i utorka te se pripremaju za nadolazeću Domijadu.
Želimo im puno uspjeha na nadolazećem natjecanju!
:: opširnije ::Volonterski projekt - 72 sata bez kompromisa
I ove godine Volonterski klub srednjoškolskog đačkog doma Zadar je sudjelovao u volonterskoj akciji ,,72 SATA’’ koja se održava već nekoliko godina zaredom diljem Hrvatske. Ove godine u Zadru se akcija održala 18. i 19. listopada.
Voditeljica kluba, profesorica Maja Balić Motušić je iskoordinirala postupak prijave, a profesorice i članice kluba Petra Mitrović i Dijana Ivčić su zajedno s učenicama sudjelovale u volonterskoj akciji kod časnih sestara u Zemuniku. Učenice su pomogle brati masline u dvorištu samostana i u blizini crkve. Nakon uspješno obavljenog posla, našim vrijednim volonterkama je pripremljen bogat doručak, a kao zahvalu za obavljeni rad sve sudionice su dobile na dar medaljon s likom Gospe.
Veselimo se novim volonterskim akcijama na koje ćemo se ponovno rado odazvati.
:: opširnije ::SAJAM RUKOTVORINA
U ponedjeljak 21.listopada 2024. članice sekcije ruktotvorina te učenice 7. odgojne skupine posjetile su sajam rukotvorina u gradskoj loži s odgajateljicama Teom Šegić Stipanov i Martom Vidukom. Učenice su na sajmu upoznale različite tehnike ručnog rada poput makramea, heklanja, pletiva, rada s drvom, keramike, izrade noževa, izrade nakita, rad s glinom, te dobile ideje za vlastiti kreativni izričaj. Pri odlasku smo zatekle i sajam domaćih proizvoda koji se na trgu pa su učenice usput uživale i u degustaciji domaćih proizvoda.
:: opširnije ::Terenski rad foto sekcije
Na upoznavanje Nina i njegove povijesti učenike i učenice foto-video sekcije i 7. odgojne skupine povezli su odgajatelj Damir Tomić i odgajateljica Marta Viduka.
:: opširnije ::STAKLENI MOZAIK
Dana 17. listopada 2024. u 20 sati održana je kreativna radionica oslikavanja staklenih površina u organizaciji odgajatelja Damira Tomića i odgajateljice Tee Šegić Stipanov. Na radionici su sudjelovale učenice 8. odgojne skupine Dora Juroš, Klara Hrstić i Lucija Kolić te učenica 6. odgojne skupine Anamaria Karaula. Učenice su raznovrsnim akrilnim bojama oslikavale komade ogledala te od njih slagale mozaik. U ugodnom dvostanom druženju, učenice su se upoznale s još jednom tehnikom kreativnog stvaralaštva te stvorile zanimljiv uradak kojim će obogatiti zidove našeg doma.
:: opširnije ::Maketarska sekcija
I ove godine, iako u otežanim okolnostima maketarska sekcija nastaviti će s aktivnostima. Zbog navedenog naglasak će biti na individualnom pristupu pri organiziranju aktivnosti.
:: opširnije ::Obljetnica osnutka Specijalne jedinice PU Zadarske "Poskoci"
U utorak, 15.listopada, Srednjoškolski đački dom Zadar našao se u ulozi domaćina proslave 29. obljetnice osnutka Specijalne policije PU Zadarske 'Poskoci'.
:: opširnije ::POSJET CRKVI SV. ŠIME
Povodom obilježavanja spomendana sv. Šimuna (Bogoprimca) 8.10. i zaštitnika grada Zadra, učenice Srednjoškolskog đačkog doma su zajedno sa svojim odgajateljicama Majom Balić Motušić, Dijanom Ivčić i Petrom Mitrović posjetile crkvu sv. Šimuna na čijem se glavnom oltaru nalazi srebrna i umjetnički iznimno vrijedna škrinja i u njoj svečevo mumificirano tijelo.
Prema predaji, tijelo svetog Šimuna je u prvim stoljećima preneseno iz Palestine u Carigrad i ondje je bilo stoljećima, a onda ga je jedan križar, vjerojatno mletački vitez, početkom 13. st., po povratku u svoj grad povezao na lađi. Međutim, dok je plovio u blizini Zadra, nastala je velika oluja, a lađa se oštetila, tako da je morao ostati u Zadru, a dok se lađa popravljala on se razbolio i umro. Tako je stjecajem okolnosti tijelo ostalo u Zadru i oko njega se razvilo bogato štovanje.
Hrvatsko-ugarska kraljica Elizabeta, kći bosanskoga kralja Stjepana II. Kotromanića i žena Ludovika I. Anžuvinskog se obratila sv. Šimi kao zaštitniku rodilja. Svetcu su se rodilje obraćale kada su željele dobiti muškog nasljednika. Obzirom da je kraljica imala 3 kćeri, a nije imala muškog potomka, obratila se za pomoć sv. Šimi i darovala mu zlatnu škrinju.
Škrinja je teška 250 kg i spada u posebno nacionalno blago kao spomenik kulture nulte kategorije.
Nakon kratke osobne molitve i razgleda škrinje, don Damir Šehić je podijelio relikvije učenicama. Riječ je o pamuku sv. Šimuna koji se u posebnoj prigodi položi na svetčevo tijelo te se nakon izrečene molitve blagoslova pakira u malene papirnate tekice te se dijeli svim hodočasnicima koji dođu u obilazak Svetišta. Pamuk je relikvija koja predstavlja moćnu zaštitu od Zloga za one koji vjeruju i utječu se Gospodinu po zagovoru sv. Šimuna.
:: opširnije ::ODRŽAN SASTANAK ŠAHOVSKE SEKCIJE
U utorak 1. listopada održan je sastanak šahovske sekcije na kojem su mogli sudjelovati svi zainteresirani učenici i učenice. Sastanku je prisustvovalo 10-ak učenika koji su zainteresirani za igranje šaha, ali i za malo dublje analize partija te učenje raznih otvaranja i načina matiranja protivnika. Voditelj šahovske sekcije Toni Galov upoznao je prisutne s načinom rada tijekom školske godine te se nada da će uz kontinuirani rad šahovska sekcija sudjelovati na državnoj Domijadi i ove školske godine, kao i zadnje 2 godine. Svi zaljubljenici u ovu drevnu i misaonu igru su pozvani sudjelovat te barem na nekoliko sati odvojit se od svojih mobitela kako bi se družili, zabavili te razvijali svoje logičke, matematičke, memorijske i misaone sposobnosti.
:: opširnije ::RAZGLED EPISKOPALNOG KOMPLEKSA U ZADRU
U ponedjeljak, 30.9. učenice su sudjelovale na edukativnoj radionici: ,,Razgled episkopalnog kompleksa u Zadru’’ pod vodstvom profesorice Petre Mitrović koja je ujedno i licencirani turistički vodič za Zadarsku županiju. Na radionici su također sudjelovale profesorice Dijana Ivčić i Maja Balić Motušić sa svojim učenicama. Profesorica Mitrović je upoznala učenice s bogatom povijesti grada Zadra i provela ih po najpoznatijim dijelovima grada poput rimskog foruma i hrama, crkve sv. Donata, nadbiskupske palače, crkve sv. Ilije, katedrale sv. Stošije, crkve sv. Marije, Narodnog trga i nezaobilazne Kalelarge. Učenice su također imale priliku čuti o različitim stilovima u arhitekturi, poznatim legendama o svetoj Stošiji i svetom Krševanu kao i o utjecaju mnogobrojnih naroda na našem području čiji se tragovi i danas mogu vidjeti. Na taj način učenice su naučile nešto o gradu u kojem će boraviti u narednom razdoblju i gdje će provoditi svoje slobodno vrijeme s novopečenim prijateljima iz Doma i škole.
Bila je to zaista jedna ugodna jesenska večer.
:: opširnije ::Radionica NENASILNO RJEŠAVANJE SUKOBA
U četvrtak 3. listipada 2024 u 20:45 učenice 7. odgojne skupine te učenice 8. odgojne skupine sudjelovale su u pedagoškoj radionici o vrstama sukoba i njihvom mirnom rješavanju koju su za njih pripremile i održale odgajateljice Marta Viduka i Tea Šegić Stipanov. Učenice su naučile da postoje različite vrste sukoba te otkrile kakve situacije i razlozi najčešće potiču nastanak istih. Kroz konstruktivnu raspravu iznijele su svoje ideje kao i osobne prmjere rješavanja sukoba. Odgajateljice su ih upoznale s različitim metodama mirnog rješavanja sukoba kao i načinima da se sukobi izbjegnu ili svedu na minimum te ih savjetovale kada potražiti pomoć stručne osobe.
:: opširnije ::Uređenje 3. kata
Na inicijativu odgajateljica Dijane Ivčić i Maje Balić Motušić, učenice 6. i 10. odgojne skupine dobile su mali kutak za druženje na trećem katu Doma. Odgajateljice su izvršile odabir stolica i stolića, a naše vrijedne učenice su samostalno namjestile pristigli namještaj i uredile kutak prema svojim željama. Nadamo se da smo na ovaj način našim učenicama bar malo uljepšali život u Domu te ćemo nastaviti i dalje se truditi omogućiti svim našim učenicima/cama što ugodniji boravak za vrijeme njihovog srednjoškolskog obrazovanja.
:: opširnije ::EDUKACIJA: BITI VOLONTER
U srijedu, 25. rujna održana je edukacija pod nazivom ''Biti volonter''. U organizaciji Volonterskog kluba Srednjoškolskog đačkog doma Zadar i profesorica Maje Balić Motušić, Petre Mitrović i Dijane Ivčić, djelatnica Volonterskog centra Zadar, Ivana Marinović održala je edukaciju i predstavila učenicama pojmove: volonter, volontiranje i organizator volontiranja. Učenice su također upoznate sa pravima i obvezama volontera kao i Zakonom o volontiranju. Na interaktivnom predavanju sudjelovao je velik broj učenice uključujući nove učenice koje su se rado odazvale pozivu odgajateljica. Na kraju samog predavanja djelatnica centra je zajedno s odgajateljicama predstavila projekte u kojima mogu sudjelovati učenice. Projekti u kojima će sudjelovati učenice u narednim mjesecima održavati će se na razini grada Zadra i institucija koje djeluju u našem gradu, na razini županije u sklopu Mreže školskih volonterskih klubova i državnoj razini u sklopu projekata ,,Hrvatska volontira'' i ,,72 sata bez kompromisa''.
:: opširnije ::TO SAM JA
U srijedu 18.09.2024. održana je pedagoška radionica pod nazivom ‘’To sam ja’’ za učenice prvih razreda srednje škole. Radionici su prisustvovale učenice 2.,6. i 10. odgojne skupine. Profesorica Maja Balić Motušić održala je radionicu koju je osmislila u suradnji s profesoricama: Dijanom Ivčić i Petrom Mitrović. Učenice su preko različitih aktivnosti učile o samosvijesti. Profesorica ih je upoznala s različitim ‘’stupovima’’ identiteta i njihovim promjenjivim i nepromjenjivim odrednicama. Nadalje, učenice su zajedno s profesoricom diskutirale i o vlastitoj predodžbi. Odgajateljica je navela kako tu predodžbu gradimo cijeli život, a posebno u djetinjstvu i mladosti. Sastoji se od niza iskustava, odnosa, osobina, ali i od našeg tumačenja istih. Neki od „stupova“, odnosno odrednica identiteta, su: dob, spol, ime i prezime, izgled: fizičke osobine (visina, težina, boja kose...), odijevanje i stil, frizura, porijeklo: obitelj iz koje potječemo, nacionalnost, vjera, jezik, škola u koju idemo, ono čime se bavimo, financijsko stanje, prijatelji, dečko/cura: partnerski odnos, zdravlje, osobine ličnosti, ponašanje i odluke, hobiji, interesi, životni stil, vrijednosti i ciljevi … Na kraju radionice učenice su došle do zaključka kako se važnost navedenih odrednica značajno mijenja tijekom života te kako će se veće promjene već vidjeti pri kraju njihovog srednjoškolskog obrazovanja.
:: opširnije ::Natječaj za radno mjesto odgajatelja/ice
U prilogu se nalaze detalji vezano za natječaj za radno mjesto odgajatelja/ice.
OVAJ NATJEČAJ OBJAVLJEN JE 10.10.2024. GODINE NA MREŽNIM STRANICAMA I OGLASNIM PLOČAMA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZAPOŠLJAVANJE I ROK PRIJAVE NA NATJEČAJ TRAJE DO ZAKLJUČNO 18.10.2024. GODINE
:: opširnije ::VAŽNO-POTPISIVANJE I DOSTAVA UGOVORA za školsku godinu 2024./2025.
VAŽNO-POTPISIVANJE I DOSTAVA UGOVORA za školsku godinu 2024./2025., za učenike prvih razreda
U podizborniku "Upisi 2024." nalazi se Ugovor koji je digitalno potpisan od strane ravnatelja Doma.
Ugovor je potrebno isprintati, potpisati i potpisan poslati elektroničkim putem na adresu srednjoskolski.dom@skole.hr
Uz potpisani Ugovor potrebno je poslati i presliku osobne iskaznice ili putovnice!
:: opširnije ::Raspored rada odgajatelja 2024. 2025.
U prilogu se nalazi cjeloviti RASPORED RADA ODGAJATELJA ZA ŠKOLSKU GODINU 2024. 2025.
:: opširnije ::« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Dnevni tisak |
• AZOO |
• MZOS |
• ezadar |
• Zadarski list |
• Karta grada Zadra |
• Nacionalni park "Pli... |
• Nacionalni park Krka |
• ZADAR-MORSKE ORGULJE... |
• Turistička zajednica... |
• Hostel |
• Povjerenik za inform... |